W tym tygodniu zostały opublikowane wyniki wstępnych badań przeprowadzonych przez Praktycy.com.
W Stanach Zjednoczonych, ponad połowa sprzedawców online (57%) oferuje rekomendacje odpowiadające profilowi klienta, kolejne 25% zamierza wprowadzić je w tym roku. W Polsce taką formę personalizacji oferty, proponuje dopiero co trzeci e-sklep, wynika z najnowszych badań przeprowadzonych przez Praktycy.com. Co czwarty badany polski sklep oferuje indywidualne rekomendację produktów w oparciu o dotychczasowe zakupy klientów. Natomiast sprzedaż wiązaną (cross selling) uzupełniających się produktów wdrożyło...
Pod poniższym linkiem do artykułu na serwisie Bankier.pl znajdują się wyniki:
http://www.bankier.pl/wiadomosc/Persona ... 48501.html
Zachęcam do zapoznania się jakie metody marketingowe są popularne wśród polskich sklepów internetowych, a do jakich rozwiązań odnoszą się raczej z dystansem...