dietetyk wrocław AAAA

Strefa czasowa: UTC + 2





Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 94 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna strona
  Drukuj | Powiadom znajomego

Autor Wiadomość
PostNapisane: 2009-07-01, 22:08 
Oczytany mnich
Offline

Dołączył(a):2009-06-03, 23:05
Posty:52
Z tego co się dowiedziałem to raczej u ludzi starszych.

Dodatkwo dodaje artykuł nowy:

http://www.polityka-polska.pl/polityka/ ... jutro.html


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  

PostNapisane: 2009-07-05, 03:21 
Szczypior
Offline

Dołączył(a):2009-05-13, 13:58
Posty:123
Ja też jestem zdania, że lekarz przede wszystkim- on najlepiej doradzi czy sosować farmakoterapię czy może na początek spróbować zmiany stylu życia :->


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  

PostNapisane: 2009-07-05, 15:36 
Świadomy Roman
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a):2006-07-20, 17:19
Posty:4721
dream* napisał(a):
ja niestety ostatnio mam naprawde objawy początków Alzheimera.
rozpoznawanie ludzi na ulicy sprawia mi już realną trudność, zazwyczaj ich zwyczajnie nie poznaje :P nie zapamiętuję twarzy. Jestem zupełnie rozkojarzona i nie wiążę faktów, nie zapamiętuję miejsc, straciłam pamięć przestrzenną i orientacje w terenie..


Dream - nie martw się, ja tak mam od urodzenia :)
Pamięć mam bardzo dobrą, jesli nie powiedzieć, że lepsza niż u większości, jednak nie zapamiętuje twarzy (nazwiska i imiona bez problemu), muszę spędzić z człowiekiem sporo czasu, kilkakrotnie, dopiero wtedy może zacznę go kojarzyć. (Pierwsza kłótnia z moim chłopakiem była o to, że przeszłam koło niego jak koło obcego człowieka ;p ). Jesli kogos znam, to i tak mijając go na ulicy nie wiem kto to ;) zazwyczaj jak mnie minie i zaczynam myslec czemu tak uporczywie na mnie patrzył, dochodzę do wniosku że to był znajomy. Często mój chlopak będąc ze mnie pyta się czemu nie przywitałam się z koleżanka :)