d2 to klasyka i legeda jest teraz nowy dodatek do d2 nie oficjalny ale dobry. teraz cos o dodatku do d2 lod (misicie miec dodatek lor of destruction inaczej valhalla nie ruszy)
Opis:
Po zainstalowaniu tego moda gra zmienia się niesamowicie. Jest to dobra rzecz dla ludzi znudzonych zwykłą grą, którzy chcą mieć ten upragniony 99lvl i najlepsze itemki :P. Tutaj zaczyna się zabawa gdyż w Valhalli maksymalny poziom to 300 (co do tego to nie jestem pewien, a każda umiejętność (czyt. skill) może mieć max 45 poziom. Wydaje się, że gra będzie łatwa? :) - jednak wcale nie.
POTWORY
Potwory są również silniejsze i nie należy się zniechęcać gdy po wyjściu z miasta okazuje się, że zwykłe Zombie bijemy 20 – 40s (zależy od wybranej postaci na początku).
Potwory w tym modzie wyglądają zupełnie inaczej. Autorzy zapożyczyli tekstury z pierwszej części sagi Diablo oraz z gry Icewind Dale 2. Wraz ze zmianą „zwykłych” potworów zmieniają się także boss’owie. Tu wygląd dotyczy głównie Andariel, Griswolda i Kowala (zarówno ten z klasztoru jak i z piekielnej kuźni).
ŚWIAT
Odnośnie miasta – wykonawcy moda całkowicie zmienili Obozowisko Łotrzyc (I akt) oraz lekko Doki Kurast (III akt), Fortece Pandemonium (IV akt) i Harrogath (V akt). Bez zmian pozostało jedynie miasto w II akcie czyli Lut Gholein. W III i V akcie w miastach możemy znaleźć różne skrzynie i inne cuda, które zwykle widywaliśmy gdzieś w trakcie gry i z których wypadały różne badziewia :). Zmiana wyglądy dotyczy również niektórych NPC.
Zmieniony został nie do poznania 4 poziom katakumb (tam biega Andariel) oraz Krowi poziom czyli „Farma Muu Muu” :P. Oba są powiększone prawie 10 razy co zwiększa liczbę potworów a zarazem ilość wypadających itemów – przede wszystkim unikatów
Dostajemy możliwość teleportacji na Krowi Poziom w dowolnej chwili. W V akcie teleport „Sale Bólu” został zastąpiony jego odpowiednikiem do krowiej krainy :). Możemy się tam dostać oczywiście po zabiciu Baala. Gdy to zrobimy wystarczy w kostce zmieszać księgę miejskiego portalu i.... księgę identyfikacji. Noga nie jest już nam do tego potrzebna :).
PRZEDMIOTY
Ho ho, tutaj byłoby za dużo pisania gdybym wymienił wszystkie graty (nie dosłownie
które zostały wprowadzone do Valhalli. Główną uwagę gracza powinny skupić nowe kamyczki o dziwnych nazwach typu: „Onyx”, „Stone of Odin” lub też inne których użycie wzmacnia nasze przedmioty niesamowicie.
Wszystkie kamyki z LoD (topazy, ametysty, szafiry, itp) pozostały lecz zostały jednocześnie ulepszone. Ich opcje są mocno „podpompowane”. Dla porównania mogę dodać, że doskonały ametyst (ten fioletowy) daje po włożeniu do broni (o ile dobrze pamiętam) 40% zwiększone obrażenia, +1 do umiejętności Barbarzyńcy i 23 do maksymalnych obrażeń :).
Autorzy dodali nowe unikaty do każdego typu broni i opancerzenia a także całkowicie nowe 2 armory. Każdy może je nosić lecz moim zdaniem najlepsze są dla Czarodziejki i Nekromanty.
EKWIPUNEK
Wydaje mi się że standardowa w każdym modzie jest zwiększona wielkość skrzyni i ekwipunku. W Valhalli skrzynia ma wymiary 10x10 kratek a ekwipunek 9x10. Może każdy sobie porównać do Diablo 2:LoD bez moda :).
Dodatkową, i bardzo pożyteczną rzeczą, jest skrzynka, która na pierwszy rzut oka nie różni się niczym, poza wielkością, od tej zwykłej (czyli bez moda :P). Jednak pozory mylą. Skrzynia została zaprojektowana w podobny sposób jak książka. Mamy nieskończoną ilość „stron”, które możemy przewracać i składować nasze przedmioty. Dzięki temu nigdy nie zabraknie miejsca. Skrzynia posiada dodatkową funkcje. Już nigdy nie będziecie musieli dawać pliku d2gfx aby włączyć grę 2 razy i przerzucać sobie przedmioty z jednej postaci do drugiej (znam takie osoby :). Teraz, gdy mamy „ulepszoną” skrzynie wystarczy przełączyć na drugi tryb (przycisk widać gdy otworzymy skrzynkę), wpakować przedmioty i wyjąc je inną postacią gdyż skrzynka umożliwia nam przerzucania przedmiotów między postaciami :).
Zmianie ulega również ekwipunek naszego pomocnika lub pomocniczki. Możemy dać jej rękawice, pas i buty. W skrócie może on / ona nosić wszystko to co nasza postać.
CIEKAWOSTKI
Ciekawym faktem jest to, że tak naprawdę w tym modzie istnieją 2 Diablo czyli „niby to samo a co innego” :). Jeden Diablo, jak zapewne każdy wie, siedzi sobie spokojnie w IV akcie. Drugi natomiast jest o wiele silniejszy. Można go porównać z Diablo, który występuje w BattleNet Event – w skrócie ten który wyrzuca amulet Annihillus. Nasz Diablo z Valhalli nie wyrzuca tego amuletu lesz tonę innych unikatowych przedmiotów. Tak jak napisałem jest on o wiele silniejszy od zwykłego i podczas ataku rzuca Armageddon na przeciwnika (jedna z umiejętności Druida). Spotkać go możemy na Zimnej Równinie w jaskini :). Dobra miejsce na szukanie przedmiotów dla silniejszych graczy :P
Bardzo duży problemem jest wybranie odpowiednich umiejętności dla początkującego gracza. Po włączeniu moda problem mija. Autorzy dodali możliwość resetowania umiejętności. Powiedzmy że masz 10lvl i prawdopodobnie wykonałeś już 1 misje u Akary więc rozdałeś w sumie 10pkt umiejętności. Jeżeli pomyliłeś się przy rozdawaniu lub chcesz zmienić taktykę to możesz w każdej chwili zresetować skille i znowu pojawi się do rozdania całkowita suma wcześniej rozdanych pkt – czyli w tym przypadku 10. Podobnie jest z punktami cech, to te 5 punktów... teraz nie 5 tylko 6 do rozdania co poziom. W takim przypadku po 150 lvl będziesz miał o 150 więcej w to już jest różnica :). Dodatkowo możesz te punkty odejmować i dodawać do innej cechy jeżeli źle rozdałeś. Poręczne i przydatne :)
Przyjemnej gry i zdobycia 300 Levela:)
dodatek mozna pobrac z
www.afterlife.ws i pobierzcie ten plik
http://www.afterlife.ws/downloads/valhallav503.rar musicie tylko pliki zamienic i odpalic gre powodzenia
d2 to klasyka i legeda jest teraz nowy dodatek do d2 nie oficjalny ale dobry. teraz cos o dodatku do d2 lod (misicie miec dodatek lor of destruction inaczej valhalla nie ruszy)
Opis:
Po zainstalowaniu tego moda gra zmienia się niesamowicie. Jest to dobra rzecz dla ludzi znudzonych zwykłą grą, którzy chcą mieć ten upragniony 99lvl i najlepsze itemki :P. Tutaj zaczyna się zabawa gdyż w Valhalli maksymalny poziom to 300 (co do tego to nie jestem pewien, a każda umiejętność (czyt. skill) może mieć max 45 poziom. Wydaje się, że gra będzie łatwa? :) - jednak wcale nie.
POTWORY
Potwory są również silniejsze i nie należy się zniechęcać gdy po wyjściu z miasta okazuje się, że zwykłe Zombie bijemy 20 – 40s (zależy od wybranej postaci na początku).
Potwory w tym modzie wyglądają zupełnie inaczej. Autorzy zapożyczyli tekstury z pierwszej części sagi Diablo oraz z gry Icewind Dale 2. Wraz ze zmianą „zwykłych” potworów zmieniają się także boss’owie. Tu wygląd dotyczy głównie Andariel, Griswolda i Kowala (zarówno ten z klasztoru jak i z piekielnej kuźni).
ŚWIAT
Odnośnie miasta – wykonawcy moda całkowicie zmienili Obozowisko Łotrzyc (I akt) oraz lekko Doki Kurast (III akt), Fortece Pandemonium (IV akt) i Harrogath (V akt). Bez zmian pozostało jedynie miasto w II akcie czyli Lut Gholein. W III i V akcie w miastach możemy znaleźć różne skrzynie i inne cuda, które zwykle widywaliśmy gdzieś w trakcie gry i z których wypadały różne badziewia :). Zmiana wyglądy dotyczy również niektórych NPC.
Zmieniony został nie do poznania 4 poziom katakumb (tam biega Andariel) oraz Krowi poziom czyli „Farma Muu Muu” :P. Oba są powiększone prawie 10 razy co zwiększa liczbę potworów a zarazem ilość wypadających itemów – przede wszystkim unikatów
Dostajemy możliwość teleportacji na Krowi Poziom w dowolnej chwili. W V akcie teleport „Sale Bólu” został zastąpiony jego odpowiednikiem do krowiej krainy :). Możemy się tam dostać oczywiście po zabiciu Baala. Gdy to zrobimy wystarczy w kostce zmieszać księgę miejskiego portalu i.... księgę identyfikacji. Noga nie jest już nam do tego potrzebna :).
PRZEDMIOTY
Ho ho, tutaj byłoby za dużo pisania gdybym wymienił wszystkie graty (nie dosłownie :-) które zostały wprowadzone do Valhalli. Główną uwagę gracza powinny skupić nowe kamyczki o dziwnych nazwach typu: „Onyx”, „Stone of Odin” lub też inne których użycie wzmacnia nasze przedmioty niesamowicie.
Wszystkie kamyki z LoD (topazy, ametysty, szafiry, itp) pozostały lecz zostały jednocześnie ulepszone. Ich opcje są mocno „podpompowane”. Dla porównania mogę dodać, że doskonały ametyst (ten fioletowy) daje po włożeniu do broni (o ile dobrze pamiętam) 40% zwiększone obrażenia, +1 do umiejętności Barbarzyńcy i 23 do maksymalnych obrażeń :).
Autorzy dodali nowe unikaty do każdego typu broni i opancerzenia a także całkowicie nowe 2 armory. Każdy może je nosić lecz moim zdaniem najlepsze są dla Czarodziejki i Nekromanty.
EKWIPUNEK
Wydaje mi się że standardowa w każdym modzie jest zwiększona wielkość skrzyni i ekwipunku. W Valhalli skrzynia ma wymiary 10x10 kratek a ekwipunek 9x10. Może każdy sobie porównać do Diablo 2:LoD bez moda :).
Dodatkową, i bardzo pożyteczną rzeczą, jest skrzynka, która na pierwszy rzut oka nie różni się niczym, poza wielkością, od tej zwykłej (czyli bez moda :P). Jednak pozory mylą. Skrzynia została zaprojektowana w podobny sposób jak książka. Mamy nieskończoną ilość „stron”, które możemy przewracać i składować nasze przedmioty. Dzięki temu nigdy nie zabraknie miejsca. Skrzynia posiada dodatkową funkcje. Już nigdy nie będziecie musieli dawać pliku d2gfx aby włączyć grę 2 razy i przerzucać sobie przedmioty z jednej postaci do drugiej (znam takie osoby :). Teraz, gdy mamy „ulepszoną” skrzynie wystarczy przełączyć na drugi tryb (przycisk widać gdy otworzymy skrzynkę), wpakować przedmioty i wyjąc je inną postacią gdyż skrzynka umożliwia nam przerzucania przedmiotów między postaciami :).
Zmianie ulega również ekwipunek naszego pomocnika lub pomocniczki. Możemy dać jej rękawice, pas i buty. W skrócie może on / ona nosić wszystko to co nasza postać.
CIEKAWOSTKI
Ciekawym faktem jest to, że tak naprawdę w tym modzie istnieją 2 Diablo czyli „niby to samo a co innego” :). Jeden Diablo, jak zapewne każdy wie, siedzi sobie spokojnie w IV akcie. Drugi natomiast jest o wiele silniejszy. Można go porównać z Diablo, który występuje w BattleNet Event – w skrócie ten który wyrzuca amulet Annihillus. Nasz Diablo z Valhalli nie wyrzuca tego amuletu lesz tonę innych unikatowych przedmiotów. Tak jak napisałem jest on o wiele silniejszy od zwykłego i podczas ataku rzuca Armageddon na przeciwnika (jedna z umiejętności Druida). Spotkać go możemy na Zimnej Równinie w jaskini :). Dobra miejsce na szukanie przedmiotów dla silniejszych graczy :P
Bardzo duży problemem jest wybranie odpowiednich umiejętności dla początkującego gracza. Po włączeniu moda problem mija. Autorzy dodali możliwość resetowania umiejętności. Powiedzmy że masz 10lvl i prawdopodobnie wykonałeś już 1 misje u Akary więc rozdałeś w sumie 10pkt umiejętności. Jeżeli pomyliłeś się przy rozdawaniu lub chcesz zmienić taktykę to możesz w każdej chwili zresetować skille i znowu pojawi się do rozdania całkowita suma wcześniej rozdanych pkt – czyli w tym przypadku 10. Podobnie jest z punktami cech, to te 5 punktów... teraz nie 5 tylko 6 do rozdania co poziom. W takim przypadku po 150 lvl będziesz miał o 150 więcej w to już jest różnica :). Dodatkowo możesz te punkty odejmować i dodawać do innej cechy jeżeli źle rozdałeś. Poręczne i przydatne :)
Przyjemnej gry i zdobycia 300 Levela:)
dodatek mozna pobrac z http://www.afterlife.ws i pobierzcie ten plik http://www.afterlife.ws/downloads/valhallav503.rar musicie tylko pliki zamienic i odpalic gre powodzenia