dietetyk wrocław AAAA

Strefa czasowa: UTC + 2





Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:
Wpisz tutaj treść wiadomości. Nie może mieć ona więcej niż 60000 znaków. 

Uśmieszki
:-) ;-) :-> :-D :-P :-o :mrgreen: :lol: :-( :-| :-/ :-? :-x :shock: :cry: :oops: 8-) :evil: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :diabel: :krew: :alien: :aragorn: :run: :crush: :compcrush: :cygaro: :dog: :druch: :drunk: :rambo: :gilotyna: :pistoldance: :hulk: :jackass: :jedi: :kolejka: :jury: :koncert: :hit: :bullets: :newyear: :notcool: :ohno: :bored:
Pokaż więcej uśmieszków
Rozmiar:
Kolor tekstu
Opcje:
BBCode jest włączony
[img] jest włączony
[flash] jest wyłączony
[url] jest wyłączony
Uśmieszki są włączone
Wyłącz BBCode
Wyłącz uśmieszki
Podaj nazwę aktualnego miesiąca
Podaj nazwę aktualnego miesiąca:
   

Przegląd tematu - opel frontera 2,4i
Autor Wiadomość
  Tytuł:   Cytuj
Tez mam frontere 2.4 i mam podobny problem ;d oddalem go wlasnie do mechanika i czekam na odpowiedz co i jak ;d jezeli dostane poprostu przekaze ;]
Post Napisane: 2009-09-25, 20:53
  Tytuł:   Cytuj
gall, a dodatkowo nie masz problemów z wolnymi obrotami, szczególnie na zimnym silniku?

Czy tylko kłopoty z rozruchem?

Szukaj wiedzy, jakie ma być ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej, ja typuję, że na wolnych coś koło 3 bar będzie.

Z ciekawości możesz sobie odkręcić jeszcze tę rurę, co idzie od puchy filtra do przepustnicy, jeżeli regulator ciśnienia uwalony, to możesz się w samej przepustnicy spodziewać niewielkich ilości paliwa, którego zdecydowanie nie powinno tam być.
Post Napisane: 2009-04-26, 09:12
  Tytuł:   Cytuj
A może olej zmień
Post Napisane: 2009-04-26, 00:20
  Tytuł:   Cytuj
Do mechanika i mierz ciśnienie paliwa na listwie.

Kiedy filtr paliwa wymieniany?

Wg mnie może być winna albo pompa paliwa, albo regulator ciśnienia paliwa. Co nie zmienia faktu, że przy okazji filtr paliwa też możesz wymienić, koszt pewnie kilkadziesiąt PLN, ale jak kilka lat nie ruszany to warto.
Post Napisane: 2009-04-25, 08:29
  Tytuł:  opel frontera 2,4i  Cytuj
witam serdecznie , mam opla frontere2,4i silnik i mam problem z uruchomieniem silnika musze poprostu dlugo kręcic rozrusznikiem a jak zapali to juz jest wszystko ok zmieniałem swiece i tp . i nie pomaga ktos mi powiedział ze to wina pompki paliwa ze nie trzyma cisnienia w przewodach czy to prawda nie wiem prosze o pomoc dzieki . Gall :-)
Post Napisane: 2009-04-23, 21:12
4CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC

Strefa czasowa: UTC + 2


2CCCCCCCCCCCCCCCCC cron

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO