Forum na pewno przydatna sprawa, gorzej jak akurat nie masz połączenia z netem - wtedy nic tylko Błękitna Linia. W sumie nie mam im nic do zarzucenia, pierwszy raz zdarzył się taki cyrk.
Swoją drogą to w każdym callcenter bywają konsultanci geniusze, z którymi nijak nie idzie się dogadać.
Cieszmy się, że nie dotarła do nas moda z USA, tam dzwonisz do serwisu i odbiera koleś który ledwie mówi po angielsku, bo firmy zatrudniają ludzi którzy fizycznie siedzą np. w Indiach albo Pakistanie (praca zdalna).
Forum na pewno przydatna sprawa, gorzej jak akurat nie masz połączenia z netem - wtedy nic tylko Błękitna Linia. W sumie nie mam im nic do zarzucenia, pierwszy raz zdarzył się taki cyrk.
Swoją drogą to w każdym callcenter bywają konsultanci geniusze, z którymi nijak nie idzie się dogadać. ;-) Cieszmy się, że nie dotarła do nas moda z USA, tam dzwonisz do serwisu i odbiera koleś który ledwie mówi po angielsku, bo firmy zatrudniają ludzi którzy fizycznie siedzą np. w Indiach albo Pakistanie (praca zdalna). :roll: