Autor |
Wiadomość |
|
|
Tytuł: |
Re: problem z gwarancją laptopa |
|
|
Też myślę, że nie ma się co szarpać z nimi. Jak masz taki problem to najlepiej oddaj komputer do serwisu, niech Ci go sprawdzą, naprawią i powiedzą co się stało. W Krakowie masz fajny serwis redicreo na ulicy szlak. Na pewno Ci pomogą z komputerem.
Też myślę, że nie ma się co szarpać z nimi. Jak masz taki problem to najlepiej oddaj komputer do serwisu, niech Ci go sprawdzą, naprawią i powiedzą co się stało. W Krakowie masz fajny serwis redicreo na ulicy szlak. Na pewno Ci pomogą z komputerem.
|
|
|
|
Napisane: 2017-01-10, 19:19 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: problem z gwarancją laptopa |
|
|
Żaden porządny serwis komputerowy nie powinien Ci trzymać miesiąc komputera. To zdecydowanie za długo! zadzwoń do nich i zażądaj natychmiastowego zawrotu sprzętu. Następnym razem oddaj komputer do naprawy do sprawdzonego serwisu. Ja oddaję do Redicreo. zawsze jest wszystko zrobione, na czas, szybko i niedrogo. I tak właśnie powinien działać dobry serwis komputerowy.
Żaden porządny serwis komputerowy nie powinien Ci trzymać miesiąc komputera. To zdecydowanie za długo! zadzwoń do nich i zażądaj natychmiastowego zawrotu sprzętu. Następnym razem oddaj komputer do naprawy do sprawdzonego serwisu. Ja oddaję do Redicreo. zawsze jest wszystko zrobione, na czas, szybko i niedrogo. I tak właśnie powinien działać dobry serwis komputerowy.
|
|
|
|
Napisane: 2016-11-18, 13:32 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: problem z gwarancją laptopa |
|
|
ja bym z kolei wgl odpuściła i może to leniwa postawa ale wolę sobie zapłacić za serwis z własnej kieszeni niż się szarpać z tymi gwarancjami z którymi zawsze są jakieś cuda, jak mam problem z laptopem to podrzucam go do redicreo i problem bardzo szybko znika, drodzy nie są a ja się nie muszę martwić że mi komputer przepadnie w niewyjaśnionych okolicznościach
ja bym z kolei wgl odpuściła i może to leniwa postawa ale wolę sobie zapłacić za serwis z własnej kieszeni niż się szarpać z tymi gwarancjami z którymi zawsze są jakieś cuda, jak mam problem z laptopem to podrzucam go do redicreo i problem bardzo szybko znika, drodzy nie są a ja się nie muszę martwić że mi komputer przepadnie w niewyjaśnionych okolicznościach
|
|
|
|
Napisane: 2016-07-29, 10:38 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: problem z gwarancją laptopa |
|
|
Należy czytać co się podpisuje i być ostrożnym przy zakupach i korzystaniu.
Należy czytać co się podpisuje i być ostrożnym przy zakupach i korzystaniu.
|
|
|
|
Napisane: 2015-05-17, 10:43 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: problem z gwarancją laptopa |
|
|
A ja po pół roku odzyskałam odszkodowanie za laptop. Trochę mnie ostatnio poniosło i byłam niemiła w stosunku właścicielki salonu w którym kupuję laptopy, miałam wyrzuty sumienia spore i czułam że powinnam przeprosić, ale dochodzę do wniosku że nie ma za co. Pół roku byłam bez swojego komputera i ona cały czas mówiła że działa a dopiero jak ja podjęłam inicjatywę to się zaczęło coś dziać. Zawsze każdy mnie wydyma:) i ja mam się uśmiechać i mówić : nic się nie stało ,to moja wina więc poczekam cierpliwie o nie .nie będę czekać
A ja po pół roku odzyskałam odszkodowanie za laptop. Trochę mnie ostatnio poniosło i byłam niemiła w stosunku właścicielki salonu w którym kupuję laptopy, miałam wyrzuty sumienia spore i czułam że powinnam przeprosić, ale dochodzę do wniosku że nie ma za co. Pół roku byłam bez swojego komputera i ona cały czas mówiła że działa a dopiero jak ja podjęłam inicjatywę to się zaczęło coś dziać. Zawsze każdy mnie wydyma:) i ja mam się uśmiechać i mówić : nic się nie stało ,to moja wina więc poczekam cierpliwie o nie .nie będę czekać
|
|
|
|
Napisane: 2015-04-04, 20:25 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: problem z gwarancją laptopa |
|
|
szczerze.nie.mam.juz.sily.na.temat.mojego.laptopa.w.efekcie.zostaje.na.lodzie.
szczerze.nie.mam.juz.sily.na.temat.mojego.laptopa.w.efekcie.zostaje.na.lodzie.
|
|
|
|
Napisane: 2015-03-13, 15:03 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: problem z gwarancją laptopa |
|
|
Wydaje się, że regulacje konsumenckie mówią jaki jest czas na załatwienie reklamacji. Sprawdź na stronie UOKiK.
Wydaje się, że regulacje konsumenckie mówią jaki jest czas na załatwienie reklamacji. Sprawdź na stronie UOKiK.
|
|
|
|
Napisane: 2014-04-28, 17:46 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: problem z gwarancją laptopa |
|
|
To są kwestie prawa cywilnego http://adwokatgb.pl/uslugi/prawo-cywilne/ Jeśli chciałabyś w jakiś sposób odwołać się do gwaranta bądź sprzedawcy to najlepiej udaj się do kogoś biegłego w tych sprawach. Wydaje mi się, że takowa osoba na pewno Ci pomoże.
To są kwestie prawa cywilnego http://adwokatgb.pl/uslugi/prawo-cywilne/ Jeśli chciałabyś w jakiś sposób odwołać się do gwaranta bądź sprzedawcy to najlepiej udaj się do kogoś biegłego w tych sprawach. Wydaje mi się, że takowa osoba na pewno Ci pomoże.
|
|
|
|
Napisane: 2014-02-27, 19:15 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: problem z gwarancją laptopa |
|
|
No właśnie. Poza tym laptop kosztował mnie ponad 3 tyś zł więc tym bardziej nie podoba mi się ich podejście...
No właśnie. Poza tym laptop kosztował mnie ponad 3 tyś zł więc tym bardziej nie podoba mi się ich podejście...
|
|
|
|
Napisane: 2014-02-27, 12:26 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: problem z gwarancją laptopa |
|
|
Dostosowanie się do zasad gwarancji nie oznacza, że gwarant/serwis może trzymać twój sprzęt przez nieograniczoną ilości czasu! Podczas tego 1,5 miesiąca pozbawia cię możliwości korzystania ze sprzętu co jest niezgodne z celem umowy sprzedaży.
Po za tym z tego co wiem to gwarant/serwis musi udzielać na bieżąco informacji odnośnie realizacji gwarancji a brak konkretnego terminu jest nieodpowiednim postępowaniem wobec Ciebie!
Dostosowanie się do zasad gwarancji nie oznacza, że gwarant/serwis może trzymać twój sprzęt przez nieograniczoną ilości czasu! Podczas tego 1,5 miesiąca pozbawia cię możliwości korzystania ze sprzętu co jest niezgodne z celem umowy sprzedaży.
Po za tym z tego co wiem to gwarant/serwis musi udzielać na bieżąco informacji odnośnie realizacji gwarancji a brak konkretnego terminu jest nieodpowiednim postępowaniem wobec Ciebie!
|
|
|
|
Napisane: 2014-02-26, 20:58 |
|
|
|