dietetyk wrocław AAAA

Strefa czasowa: UTC + 2





Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:
Wpisz tutaj treść wiadomości. Nie może mieć ona więcej niż 60000 znaków. 

Uśmieszki
:-) ;-) :-> :-D :-P :-o :mrgreen: :lol: :-( :-| :-/ :-? :-x :shock: :cry: :oops: 8-) :evil: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :diabel: :krew: :alien: :aragorn: :run: :crush: :compcrush: :cygaro: :dog: :druch: :drunk: :rambo: :gilotyna: :pistoldance: :hulk: :jackass: :jedi: :kolejka: :jury: :koncert: :hit: :bullets: :newyear: :notcool: :ohno: :bored:
Pokaż więcej uśmieszków
Rozmiar:
Kolor tekstu
Opcje:
BBCode jest włączony
[img] jest włączony
[flash] jest wyłączony
[url] jest wyłączony
Uśmieszki są włączone
Wyłącz BBCode
Wyłącz uśmieszki
Podaj nazwę aktualnego miesiąca
Podaj nazwę aktualnego miesiąca:
   

Przegląd tematu - problem z gwarancją laptopa
Autor Wiadomość
  Tytuł:  Re: problem z gwarancją laptopa  Cytuj
Też myślę, że nie ma się co szarpać z nimi. Jak masz taki problem to najlepiej oddaj komputer do serwisu, niech Ci go sprawdzą, naprawią i powiedzą co się stało. W Krakowie masz fajny serwis redicreo na ulicy szlak. Na pewno Ci pomogą z komputerem.
Post Napisane: 2017-01-10, 19:19
  Tytuł:  Re: problem z gwarancją laptopa  Cytuj
Żaden porządny serwis komputerowy nie powinien Ci trzymać miesiąc komputera. To zdecydowanie za długo! zadzwoń do nich i zażądaj natychmiastowego zawrotu sprzętu. Następnym razem oddaj komputer do naprawy do sprawdzonego serwisu. Ja oddaję do Redicreo. zawsze jest wszystko zrobione, na czas, szybko i niedrogo. I tak właśnie powinien działać dobry serwis komputerowy.
Post Napisane: 2016-11-18, 13:32
  Tytuł:  Re: problem z gwarancją laptopa  Cytuj
ja bym z kolei wgl odpuściła i może to leniwa postawa ale wolę sobie zapłacić za serwis z własnej kieszeni niż się szarpać z tymi gwarancjami z którymi zawsze są jakieś cuda, jak mam problem z laptopem to podrzucam go do redicreo i problem bardzo szybko znika, drodzy nie są a ja się nie muszę martwić że mi komputer przepadnie w niewyjaśnionych okolicznościach
Post Napisane: 2016-07-29, 10:38
  Tytuł:  Re: problem z gwarancją laptopa  Cytuj
Należy czytać co się podpisuje i być ostrożnym przy zakupach i korzystaniu.
Post Napisane: 2015-05-17, 10:43
  Tytuł:  Re: problem z gwarancją laptopa  Cytuj
A ja po pół roku odzyskałam odszkodowanie za laptop. Trochę mnie ostatnio poniosło i byłam niemiła w stosunku właścicielki salonu w którym kupuję laptopy, miałam wyrzuty sumienia spore i czułam że powinnam przeprosić, ale dochodzę do wniosku że nie ma za co. Pół roku byłam bez swojego komputera i ona cały czas mówiła że działa a dopiero jak ja podjęłam inicjatywę to się zaczęło coś dziać. Zawsze każdy mnie wydyma:) i ja mam się uśmiechać i mówić : nic się nie stało ,to moja wina więc poczekam cierpliwie o nie .nie będę czekać
Post Napisane: 2015-04-04, 20:25
  Tytuł:  Re: problem z gwarancją laptopa  Cytuj
szczerze.nie.mam.juz.sily.na.temat.mojego.laptopa.w.efekcie.zostaje.na.lodzie.
Post Napisane: 2015-03-13, 15:03
  Tytuł:  Re: problem z gwarancją laptopa  Cytuj
Wydaje się, że regulacje konsumenckie mówią jaki jest czas na załatwienie reklamacji. Sprawdź na stronie UOKiK.
Post Napisane: 2014-04-28, 17:46
  Tytuł:  Re: problem z gwarancją laptopa  Cytuj
To są kwestie prawa cywilnego http://adwokatgb.pl/uslugi/prawo-cywilne/ Jeśli chciałabyś w jakiś sposób odwołać się do gwaranta bądź sprzedawcy to najlepiej udaj się do kogoś biegłego w tych sprawach. Wydaje mi się, że takowa osoba na pewno Ci pomoże.
Post Napisane: 2014-02-27, 19:15
  Tytuł:  Re: problem z gwarancją laptopa  Cytuj
No właśnie. Poza tym laptop kosztował mnie ponad 3 tyś zł więc tym bardziej nie podoba mi się ich podejście...
Post Napisane: 2014-02-27, 12:26
  Tytuł:  Re: problem z gwarancją laptopa  Cytuj
Dostosowanie się do zasad gwarancji nie oznacza, że gwarant/serwis może trzymać twój sprzęt przez nieograniczoną ilości czasu! Podczas tego 1,5 miesiąca pozbawia cię możliwości korzystania ze sprzętu co jest niezgodne z celem umowy sprzedaży.

Po za tym z tego co wiem to gwarant/serwis musi udzielać na bieżąco informacji odnośnie realizacji gwarancji a brak konkretnego terminu jest nieodpowiednim postępowaniem wobec Ciebie!
Post Napisane: 2014-02-26, 20:58
4CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC

Strefa czasowa: UTC + 2


2CCCCCCCCCCCCCCCCC

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO