Ułożyłem petycję i chcę ją ogłosić, Co o niej myślicie? Coś dodać czy usunąć?
A może ktoś pomógł by mi ją przetłumaczyć, tak abym mógł tą petycję opublikować na jakimś serwisie petycji on-line
Prośba o naprawianie swoich produktów w okresie udzielonych gwarancji Petycja do Samsung (w szczególności Samsung Polska)
Zakupiłem telefon Samsung GT-I8320 w 2009-11-17. Po pół roku telefon zepsuł się. Zaniosłem do naprawy do punktu autoryzowanego przez Samsunga. Odmówiono mi naprawy ponieważ procedura zabrania naprawiania telefonów nie przeznaczonych na polski rynek. Jenak serwisant zaoferował mi naprawę za zapłatą, na co przystałem. Serwisant wymienił mi zepsuty element, który wymagał aktualizacji oprogramowania, jednak jego nie otrzymał od Samsung Polska, gdyż ponownie pojawiła się bariera procedury Samsunga. Wiem, iż Samsung wycofał się ze wsparcia LiMo – Linux Mobile Operating System. Następnie zanosiłem telefon do punktów serwisowych, które mają bardzo dobre kontakty. Również pozostałem z niczym. Inżynier wsparcia technicznego Samsunga również rozłożył ręce. Oficjalna ścieżka z wieloma pracownikami na bardzo różnych stanowiskach jak Public Relations - Blanka Fijołek, Koordynator ds. Reklamacji - Maria Włodarczyk, Arkadiusz Kolasiński, Roman Żeleźnik, jak również Aleksandra Kubicka, Anna Sawa, Anna Staszynska. Obecnie zostaję z telefonem, który został dodatkowo bardziej popsuty w kolejnych punktach naprawy.
Nie tylko klienci telefonów Samsunga ale prawdopodobnie wszyscy klienci Samsunga są tak obsługiwani. Zakupiłem drogie urządzenie wielofunkcyjne – laser kolor, skaner, fax. W wyniku użytkowania natrafiłem na bardzo poważny błąd oprogramowania, powodujący iż zeskanowana książka, np. 600 stron nie daje się zapisać. Ewidentny błąd oprogramowania. Jednak serwis zajął inne stanowisko. Produkt jest sprawny, tylko, że oprogramowanie nie pozwala na zapisanie więcej niż np. 50 stron w 300dpi według wyliczeń jakiegoś tajemniczego wzoru, którego oczywiście mi nie przedstawiono. Totalne bzdury! Oczywiście oprogramowanie nie przedstawia jakiegokolwiek komunikatu, że urządzenie dodarło do swojego limitu i nie ostrzega, że nie ma co dalej go używać! Oczywiście również w żadnych materiałach reklamowych, dokumentacji nie ma nic na temat togo objawionego przez serwis ograniczenia. Również procedury Samsunga nie pozwalają na dalszą ścieżkę reklamacyjną!
Szanowny Samsungu, proszę nie stać na podobnych stanowiskach jak Sony, Nokia, których arogancja sięga zenitu i pozwala im na traktowanie swoich klientów jak: Sony – wystawienie serwerów, które nie były zabezpieczone w podstawowy sposób wystawiając na kradzież niespełna stu milionów danych osobowych; Nokia wypuszcza telefon N9, który jeszcze przed oficjalnym wyjściem w rynek ogłasza się brak wsparcia dla jego oprogramowania!
Czytający tą petycję, proszę podpisz dla wspólnego dobra – Naszego jak i firmy Samsung.
Ułożyłem petycję i chcę ją ogłosić, Co o niej myślicie? Coś dodać czy usunąć?
A może ktoś pomógł by mi ją przetłumaczyć, tak abym mógł tą petycję opublikować na jakimś serwisie petycji on-line
Prośba o naprawianie swoich produktów w okresie udzielonych gwarancji Petycja do Samsung (w szczególności Samsung Polska)
Zakupiłem telefon Samsung GT-I8320 w 2009-11-17. Po pół roku telefon zepsuł się. Zaniosłem do naprawy do punktu autoryzowanego przez Samsunga. Odmówiono mi naprawy ponieważ procedura zabrania naprawiania telefonów nie przeznaczonych na polski rynek. Jenak serwisant zaoferował mi naprawę za zapłatą, na co przystałem. Serwisant wymienił mi zepsuty element, który wymagał aktualizacji oprogramowania, jednak jego nie otrzymał od Samsung Polska, gdyż ponownie pojawiła się bariera procedury Samsunga. Wiem, iż Samsung wycofał się ze wsparcia LiMo – Linux Mobile Operating System. Następnie zanosiłem telefon do punktów serwisowych, które mają bardzo dobre kontakty. Również pozostałem z niczym. Inżynier wsparcia technicznego Samsunga również rozłożył ręce. Oficjalna ścieżka z wieloma pracownikami na bardzo różnych stanowiskach jak Public Relations - Blanka Fijołek, Koordynator ds. Reklamacji - Maria Włodarczyk, Arkadiusz Kolasiński, Roman Żeleźnik, jak również Aleksandra Kubicka, Anna Sawa, Anna Staszynska. Obecnie zostaję z telefonem, który został dodatkowo bardziej popsuty w kolejnych punktach naprawy.
Nie tylko klienci telefonów Samsunga ale prawdopodobnie wszyscy klienci Samsunga są tak obsługiwani. Zakupiłem drogie urządzenie wielofunkcyjne – laser kolor, skaner, fax. W wyniku użytkowania natrafiłem na bardzo poważny błąd oprogramowania, powodujący iż zeskanowana książka, np. 600 stron nie daje się zapisać. Ewidentny błąd oprogramowania. Jednak serwis zajął inne stanowisko. Produkt jest sprawny, tylko, że oprogramowanie nie pozwala na zapisanie więcej niż np. 50 stron w 300dpi według wyliczeń jakiegoś tajemniczego wzoru, którego oczywiście mi nie przedstawiono. Totalne bzdury! Oczywiście oprogramowanie nie przedstawia jakiegokolwiek komunikatu, że urządzenie dodarło do swojego limitu i nie ostrzega, że nie ma co dalej go używać! Oczywiście również w żadnych materiałach reklamowych, dokumentacji nie ma nic na temat togo objawionego przez serwis ograniczenia. Również procedury Samsunga nie pozwalają na dalszą ścieżkę reklamacyjną!
Szanowny Samsungu, proszę nie stać na podobnych stanowiskach jak Sony, Nokia, których arogancja sięga zenitu i pozwala im na traktowanie swoich klientów jak: Sony – wystawienie serwerów, które nie były zabezpieczone w podstawowy sposób wystawiając na kradzież niespełna stu milionów danych osobowych; Nokia wypuszcza telefon N9, który jeszcze przed oficjalnym wyjściem w rynek ogłasza się brak wsparcia dla jego oprogramowania!
Czytający tą petycję, proszę podpisz dla wspólnego dobra – Naszego jak i firmy Samsung.
|