Autor |
Wiadomość |
|
|
Tytuł: |
|
|
|
to bardzo dziwne, tym bardziej, że te lapki nie należą do hałaśliwych. może rzeczywiście spróbuje go przeczyścić, a jak to nic nie da to rzeczywiście pofatyguj się do serwisu, zanim się zrobi jeszcze głośniejszy..:P
to bardzo dziwne, tym bardziej, że te lapki nie należą do hałaśliwych. może rzeczywiście spróbuje go przeczyścić, a jak to nic nie da to rzeczywiście pofatyguj się do serwisu, zanim się zrobi jeszcze głośniejszy..:P
|
|
|
|
Napisane: 2009-11-28, 12:38 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
|
|
|
zysio napisał(a): kajas, następny post z linkiem do jakiegoś sklepu potraktuję w odpowiedni sposób.
Dlaczego? Padło pytanie więc odpowiedziałam. Sama miałam problem z poprzednim sprzętem i jak zwykle mnóstwo osób udzieliło mi wiele bardzo dobrych rad, efekt był taki, że musiałam kupić nowego laptopa. Od tego momentu wiem jak ważna jest na przykład długa gwarancja, bo statystycznie pierwsze problemu pojawiają się średnio po 2,5-3 lat od zakupu( w większości miejsc nikt nie da tak długiej gwarancji). W sklepie KTÓREGO NAZWY NIE WOLNO MI WYMIENIAĆ dostałam gwarancję na 36 miesięcy( mało kto o tym wie a ja chcę tylko na to zwrócić na to uwagę tak jak kiedyś mnie zwrócono, za co jestem wdzięczna).
Zysio nie gniewaj się :)
[quote="zysio"][b]kajas[/b], następny post z linkiem do jakiegoś sklepu potraktuję w odpowiedni sposób.[/quote]
Dlaczego? Padło pytanie więc odpowiedziałam. Sama miałam problem z poprzednim sprzętem i jak zwykle mnóstwo osób udzieliło mi wiele bardzo dobrych rad, efekt był taki, że musiałam kupić nowego laptopa. Od tego momentu wiem jak ważna jest na przykład długa gwarancja, bo statystycznie pierwsze problemu pojawiają się średnio po 2,5-3 lat od zakupu( w większości miejsc nikt nie da tak długiej gwarancji). W sklepie KTÓREGO NAZWY NIE WOLNO MI WYMIENIAĆ dostałam gwarancję na 36 miesięcy( mało kto o tym wie a ja chcę tylko na to zwrócić na to uwagę tak jak kiedyś mnie zwrócono, za co jestem wdzięczna).
Zysio nie gniewaj się :)
|
|
|
|
Napisane: 2009-11-26, 16:36 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
|
|
|
joas napisał(a): Witam mam problem z laptopem fujitsu siemens Amilo pro na monitorze mam napis ze mogłem paść ofiarą fałszowania oprogramowania tło jest czarne i jak je zmieniam to za chwile znów samoczynnie się zmienia na czarne do tego bez przerwy się wiesza do tego stopnia że musze wyciągac baterie zeby go wyłączyć bo mmyszka nie chodzi, co mam zrobić może ktos poradzić????????????????????????????????
jeśli zainstalowałeś pirackiego windowsa lub zmieniłeś konfigurację sprzętu a później zainstalowałeś niejakie genuine coś tam to nic dziwnego... natomiast jeśli masz wina oryginał i masz na to jakiś dowód (oryginalny klucz, faktura zakupu itd) to możesz zadzwonić do serwisu, przedstawić sytuację. Tam wówczas podadzą Ci nowy klucz aktywacyjny i sprawa powinna być załatwiona. Jak masz pirata to jednak lepiej nie dzwoń, nie warto ;)
[quote="joas"]Witam mam problem z laptopem fujitsu siemens Amilo pro na monitorze mam napis ze mogłem paść ofiarą fałszowania oprogramowania tło jest czarne i jak je zmieniam to za chwile znów samoczynnie się zmienia na czarne do tego bez przerwy się wiesza do tego stopnia że musze wyciągac baterie zeby go wyłączyć bo mmyszka nie chodzi, co mam zrobić może ktos poradzić????????????????????????????????[/quote]
jeśli zainstalowałeś pirackiego windowsa lub zmieniłeś konfigurację sprzętu a później zainstalowałeś niejakie genuine coś tam to nic dziwnego... natomiast jeśli masz wina oryginał i masz na to jakiś dowód (oryginalny klucz, faktura zakupu itd) to możesz zadzwonić do serwisu, przedstawić sytuację. Tam wówczas podadzą Ci nowy klucz aktywacyjny i sprawa powinna być załatwiona. Jak masz pirata to jednak lepiej nie dzwoń, nie warto ;)
|
|
|
|
Napisane: 2009-11-23, 20:44 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
|
|
|
kajas, następny post z linkiem do jakiegoś sklepu potraktuję w odpowiedni sposób.
[b]kajas[/b], następny post z linkiem do jakiegoś sklepu potraktuję w odpowiedni sposób.
|
|
|
|
Napisane: 2009-11-20, 18:31 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
|
|
|
Ja bym nie ryzykowała ze swoim sprzętem. Jest parę miejsc gdzie mógłbyś się udać, ale ponieważ nie wiem gdzie mieszkasz to polecam zajrzeć na swiatlaptopow.pl. to bardzo rzetelna firma i o laptopach wie "wszystko".
Ja bym nie ryzykowała ze swoim sprzętem. Jest parę miejsc gdzie mógłbyś się udać, ale ponieważ nie wiem gdzie mieszkasz to polecam zajrzeć na swiatlaptopow.pl. to bardzo rzetelna firma i o laptopach wie "wszystko".
|
|
|
|
Napisane: 2009-11-20, 13:17 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
|
|
|
To jest normalnie, bo laptopy HP nie należą jednak do najciszej pracujących sprzętów. W tym temacie nic nie przebije starych IBM'ów, które praktycznie nie wydają żadnych dźwięków chłodzenia. Ale HP mimo nieco głośniejszej pracy, wcale gorsze nie jest. Jeśli jednak pracuje niepokojąco głośno to lepiej wybierz się do serwisu na przegląd - oni będą najlepiej wiedzieli co z tym zrobić.
To jest normalnie, bo laptopy HP nie należą jednak do najciszej pracujących sprzętów. W tym temacie nic nie przebije starych IBM'ów, które praktycznie nie wydają żadnych dźwięków chłodzenia. Ale HP mimo nieco głośniejszej pracy, wcale gorsze nie jest. Jeśli jednak pracuje niepokojąco głośno to lepiej wybierz się do serwisu na przegląd - oni będą najlepiej wiedzieli co z tym zrobić.
|
|
|
|
Napisane: 2009-10-30, 14:39 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
|
|
|
Ja też mogę polecić ich serwis - obsługują szybko i solidnie, więc zawsze warto do nich uderzyć. Samemu lepiej nie zabierać się do napraw ( broń Boże jeśli jest na gwarancji !)
Będziesz chciał zaoszczędzić, a potem się okaże, że zapłacisz dużo dużo więcej za nowy sprzęt.
Ja też mogę polecić ich serwis - obsługują szybko i solidnie, więc zawsze warto do nich uderzyć. Samemu lepiej nie zabierać się do napraw ( broń Boże jeśli jest na gwarancji !)
Będziesz chciał zaoszczędzić, a potem się okaże, że zapłacisz dużo dużo więcej za nowy sprzęt.
|
|
|
|
Napisane: 2009-09-22, 00:26 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
|
|
|
Miałem do czynienia z tym modelem i chodził cichutko. Samemu lepiej nic nie rób jeśli lapka obejmuje gwarancja, a jeśli minęła najlepiej odesłać go do dobrego serwisu. Z tego co wiem to dobry serwis ma swiat-laptopow.pl, szczególnie w kwestii HP'ków.
Miałem do czynienia z tym modelem i chodził cichutko. Samemu lepiej nic nie rób jeśli lapka obejmuje gwarancja, a jeśli minęła najlepiej odesłać go do dobrego serwisu. Z tego co wiem to dobry serwis ma swiat-laptopow.pl, szczególnie w kwestii HP'ków.
|
|
|
|
Napisane: 2009-07-19, 23:57 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
|
|
|
Windows na pirackim kluczu + ściągnięta aktualizacja o sprawdzaniu oryginalności systemu.
Albo jak masz na tym co na lapie siedzi - to jest szansa, że Tobie ktoś klucz zajumał, a Ty na lodzie zostałeś.
Windows na pirackim kluczu + ściągnięta aktualizacja o sprawdzaniu oryginalności systemu.
Albo jak masz na tym co na lapie siedzi - to jest szansa, że Tobie ktoś klucz zajumał, a Ty na lodzie zostałeś.
|
|
|
|
Napisane: 2009-07-05, 17:29 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
|
|
|
Witam mam problem z laptopem fujitsu siemens Amilo pro na monitorze mam napis ze mogłem paść ofiarą fałszowania oprogramowania tło jest czarne i jak je zmieniam to za chwile znów samoczynnie się zmienia na czarne do tego bez przerwy się wiesza do tego stopnia że musze wyciągac baterie zeby go wyłączyć bo mmyszka nie chodzi, co mam zrobić może ktos poradzić????????????????????????????????
Witam mam problem z laptopem fujitsu siemens Amilo pro na monitorze mam napis ze mogłem paść ofiarą fałszowania oprogramowania tło jest czarne i jak je zmieniam to za chwile znów samoczynnie się zmienia na czarne do tego bez przerwy się wiesza do tego stopnia że musze wyciągac baterie zeby go wyłączyć bo mmyszka nie chodzi, co mam zrobić może ktos poradzić????????????????????????????????
|
|
|
|
Napisane: 2009-07-04, 10:30 |
|
|
|
|