Autor |
Wiadomość |
|
|
Tytuł: |
|
|
|
ta kolezanka zawinila a nie Ty nie martw sie bedzie napewno dobrze a idz do wychowawczyni i powiedz jak to bylo i moze akurat wszystko sie dobrze ulozy pozdrawiam:*
ta kolezanka zawinila a nie Ty nie martw sie bedzie napewno dobrze a idz do wychowawczyni i powiedz jak to bylo i moze akurat wszystko sie dobrze ulozy pozdrawiam:*
|
|
|
|
Napisane: 2009-12-07, 21:25 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
|
|
|
Nie zwracam uwagi na świeżość tematu. Jeżeli ktoś go odkopie, uznaję, że jest w miarę świeży.
Nie zwracam uwagi na świeżość tematu. Jeżeli ktoś go odkopie, uznaję, że jest w miarę świeży.
|
|
|
|
Napisane: 2009-10-06, 22:17 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
|
|
|
Zdecydowanie do dzisiaj ciągają się po sądach
Cytuj: 2008-04-09
Pewnie piszecie gdyby inni mieli taki problem, ale to już nie ma co sięzwracaćdo tej osoby, bo to dziwnie wygląda :D
Zdecydowanie do dzisiaj ciągają się po sądach :mrgreen:
[quote]2008-04-09[/quote]
Pewnie piszecie gdyby inni mieli taki problem, ale to już nie ma co sięzwracaćdo tej osoby, bo to dziwnie wygląda :D
|
|
|
|
Napisane: 2009-10-06, 22:05 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
|
|
|
Zakłopotana_17 napisał(a): Rozumiem, że w tym momencie zawiniłam, ale ja NAPRAWDĘ wiem, że zapłaciłam.
Przykro mi, na papierku Cię nie ma, więc opcje są dwie- albo polubownie załatwisz ze skarbnikiem sprawę, jak Janja pisze - albo zapłać, niestety gapowe kosztuje, takie życie.
[quote="Zakłopotana_17"]Rozumiem, że w tym momencie zawiniłam, ale ja NAPRAWDĘ wiem, że zapłaciłam.[/quote]
Przykro mi, na papierku Cię nie ma, więc opcje są dwie- albo polubownie załatwisz ze skarbnikiem sprawę, jak Janja pisze - albo zapłać, niestety gapowe kosztuje, takie życie.
|
|
|
|
Napisane: 2009-10-06, 21:16 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
|
|
|
Ja uważam, że tutaj istnieją trzy możliwości, zależące od okoliczności:
-pierwsza, przedstawić pokwitowanie, którego się nie ma
-druga, jeżeli to ostatnia klasa, to się na to wypiąć
-trzecia, jeżeli to jednak nie ostatnia klasa, to zapłacić dla świętego spokoju
Ja uważam, że tutaj istnieją trzy możliwości, zależące od okoliczności:
-pierwsza, przedstawić pokwitowanie, którego się nie ma
-druga, jeżeli to ostatnia klasa, to się na to wypiąć
-trzecia, jeżeli to jednak nie ostatnia klasa, to zapłacić dla świętego spokoju
|
|
|
|
Napisane: 2009-10-05, 17:33 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
|
|
|
Zakłopotana_17 napisał(a): Najgorsze są miny koleżanek. Mam wrażenie, że wszyscy myślą, że ja kłamię (z wyjątkiem mojej przyjaciłóki, która widziała, że tak było).
sama sobie odpowiedzialas, skoro przyjaciolka widziala to sprawa jasna- proponuje wyjasnic sprawe u wychowacy- w obecnosci kolezanki skarbnika i Twojej przyjaciolki.
[quote="Zakłopotana_17"]Najgorsze są miny koleżanek. Mam wrażenie, że wszyscy myślą, że ja kłamię (z wyjątkiem mojej przyjaciłóki, która widziała, że tak było).[/quote]
sama sobie odpowiedzialas, skoro przyjaciolka widziala to sprawa jasna- proponuje wyjasnic sprawe u wychowacy- w obecnosci kolezanki skarbnika i Twojej przyjaciolki.
|
|
|
|
Napisane: 2009-10-05, 17:27 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
|
|
|
Jak nie masz pokwitowania, to nie masz czego szukać.
Jak nie masz pokwitowania, to nie masz czego szukać.
|
|
|
|
Napisane: 2009-10-05, 11:46 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
|
|
|
Masz nauczkę za zaufanie ,teraz każ sobie kwitować wpłaty i podpisuje się pod -nie tłumacz się skoro nie zawiniłeś
Masz nauczkę za zaufanie ,teraz każ sobie kwitować wpłaty i podpisuje się pod -nie tłumacz się skoro nie zawiniłeś
|
|
|
|
Napisane: 2009-10-05, 10:59 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
|
|
|
mam podobna sprawe tylko w sprawie ze robie wiersze o nauczycielu wiesz co nie oatrz na swoje koleżanki i tyle i upieraj sie że zapłaciłaś
mam podobna sprawe tylko w sprawie ze robie wiersze o nauczycielu wiesz co nie oatrz na swoje koleżanki i tyle i upieraj sie że zapłaciłaś ;-)
|
|
|
|
Napisane: 2009-01-04, 19:15 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
|
|
|
Hm..u mnie to kiedyś było tak, że jak ktoś płacił to się podpisywał i problemu nie było...
Hm..u mnie to kiedyś było tak, że jak ktoś płacił to się podpisywał i problemu nie było...
|
|
|
|
Napisane: 2008-04-10, 20:54 |
|
|
|
|