Witam,
Mam następujący problem:
U mnie w przychodni, w Opolu, od jakiegoś czasu nie mogę się zarejestrować z wyprzedzeniem do lekarza pierwszego kontaktu. Mogę jedynie zadzwonić rano (od 8:00) i zarejestrować się na "pierwszą zmianę" - tj do 14. Jeśli nie ma miejsca, muszę dzwonić po 14. Jeśli wtedy nie ma miejsca znowu (co jest dziwne, bo dzwoniąc punkt 14:00 mogę się dowiedzieć, że już zajęte wszystko ...) to muszę próbować jutro, czyli biorąc kolejny dzień urlopu itp itd ...
Dzwoniąc do NFZ usłyszałem, iż to co robi przychodnia jest niepoprawne. Powinni rejestrować pacjentów z kilkudniowym wyprzedzeniem.
1. Czy przychodnia może prowadzić taki system rejestracji, że tylko "dziś rejestruję się na dziś ?"
2. Co mogę zrobić, jeśli jest to praktyka nie prawidłowa ?
Pozdrawiam
Witam,
Mam następujący problem:
U mnie w przychodni, w Opolu, od jakiegoś czasu nie mogę się zarejestrować z wyprzedzeniem do lekarza pierwszego kontaktu. Mogę jedynie zadzwonić rano (od 8:00) i zarejestrować się na "pierwszą zmianę" - tj do 14. Jeśli nie ma miejsca, muszę dzwonić po 14. Jeśli wtedy nie ma miejsca znowu (co jest dziwne, bo dzwoniąc punkt 14:00 mogę się dowiedzieć, że już zajęte wszystko ...) to muszę próbować jutro, czyli biorąc kolejny dzień urlopu itp itd ...
Dzwoniąc do NFZ usłyszałem, iż to co robi przychodnia jest niepoprawne. Powinni rejestrować pacjentów z kilkudniowym wyprzedzeniem.
1. Czy przychodnia może prowadzić taki system rejestracji, że tylko "dziś rejestruję się na dziś ?"
2. Co mogę zrobić, jeśli jest to praktyka nie prawidłowa ?
Pozdrawiam
|