Autor |
Wiadomość |
|
|
Tytuł: |
|
|
|
Oj tak, i to nie tylko ecommerce, ale ogólnie pojęte usługi oferowane za pomocą internetu. Przecież sklepy internetowe oferują dużo większy wybór produktów i lepsze ceny, niż sklepy tradycyjne. Tym samym przyciągają klientów, a ci reklamodawców. I tu sprawdza się stwierdzenie, że jeśli nie ma Cię w Google, to znaczy, że nie istniejesz;)
Oj tak, i to nie tylko ecommerce, ale ogólnie pojęte usługi oferowane za pomocą internetu. Przecież sklepy internetowe oferują dużo większy wybór produktów i lepsze ceny, niż sklepy tradycyjne. Tym samym przyciągają klientów, a ci reklamodawców. I tu sprawdza się stwierdzenie, że jeśli nie ma Cię w Google, to znaczy, że nie istniejesz;)
|
|
|
|
Napisane: 2009-10-21, 14:00 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
|
|
|
Stany Zjednoczone są zdecydowanym liderem nie tylko w dziedzinie ecommerce, ale przede wszystkim przodują w kwestiach szeroko pojmowanego marketingu. Na dobrą sprawę Polska stosunkowo niedawno zrozumiała jakie znaczenie ma internet w budowaniu wizerunku marki. Da się jednak zauważyć, że ecommerce w Polsce rozwija się coraz prężniej.
Stany Zjednoczone są zdecydowanym liderem nie tylko w dziedzinie ecommerce, ale przede wszystkim przodują w kwestiach szeroko pojmowanego marketingu. Na dobrą sprawę Polska stosunkowo niedawno zrozumiała jakie znaczenie ma internet w budowaniu wizerunku marki. Da się jednak zauważyć, że ecommerce w Polsce rozwija się coraz prężniej.
|
|
|
|
Napisane: 2009-10-17, 13:03 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
|
|
|
e-commerce rozwija się coraz prężniej...pojawia się coraz wiecej szkoleń, a kwestia lepszy/gorszy właściwie rozbija się o dostęp do informacji i o skuteczność promocji firmy. Widać to bardzo dobrze po porta;ach typy firmy.net, które oferują promocję firm w Internecie, połączoną z dopasowaniem branży firmy do konkretnej grupy docelowej. To taka alternatywa dla Panoramy Firm, bardzo szybko zyskująca nowych klientów i partnerów. A skoro zyskuje nowych, powaznych partnerów to znak, że e-commerce ma się całkiem dobrze również i u nas:)
e-commerce rozwija się coraz prężniej...pojawia się coraz wiecej szkoleń, a kwestia lepszy/gorszy właściwie rozbija się o dostęp do informacji i o skuteczność promocji firmy. Widać to bardzo dobrze po porta;ach typy firmy.net, które oferują promocję firm w Internecie, połączoną z dopasowaniem branży firmy do konkretnej grupy docelowej. To taka alternatywa dla Panoramy Firm, bardzo szybko zyskująca nowych klientów i partnerów. A skoro zyskuje nowych, powaznych partnerów to znak, że e-commerce ma się całkiem dobrze również i u nas:)
|
|
|
|
Napisane: 2009-10-16, 20:33 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Ciekwy artykuł |
|
|
Ciekawy jest ten raport. Zapoznałem się z nim dogłębnie i wiem co muszę teraz zmienić w moim sklepie.
Ciekawy jest ten raport. Zapoznałem się z nim dogłębnie i wiem co muszę teraz zmienić w moim sklepie.
|
|
|
|
Napisane: 2009-10-13, 10:22 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Wyniki badania polskiego rynku ecommerce |
|
|
W tym tygodniu zostały opublikowane wyniki wstępnych badań przeprowadzonych przez Praktycy.com.
W Stanach Zjednoczonych, ponad połowa sprzedawców online (57%) oferuje rekomendacje odpowiadające profilowi klienta, kolejne 25% zamierza wprowadzić je w tym roku. W Polsce taką formę personalizacji oferty, proponuje dopiero co trzeci e-sklep, wynika z najnowszych badań przeprowadzonych przez Praktycy.com. Co czwarty badany polski sklep oferuje indywidualne rekomendację produktów w oparciu o dotychczasowe zakupy klientów. Natomiast sprzedaż wiązaną (cross selling) uzupełniających się produktów wdrożyło...
Pod poniższym linkiem do artykułu na serwisie Bankier.pl znajdują się wyniki:
http://www.bankier.pl/wiadomosc/Persona ... 48501.html
Zachęcam do zapoznania się jakie metody marketingowe są popularne wśród polskich sklepów internetowych, a do jakich rozwiązań odnoszą się raczej z dystansem...
W tym tygodniu zostały opublikowane wyniki wstępnych badań przeprowadzonych przez Praktycy.com.
W Stanach Zjednoczonych, ponad połowa sprzedawców online (57%) oferuje rekomendacje odpowiadające profilowi klienta, kolejne 25% zamierza wprowadzić je w tym roku. W Polsce taką formę personalizacji oferty, proponuje dopiero co trzeci e-sklep, wynika z najnowszych badań przeprowadzonych przez Praktycy.com. Co czwarty badany polski sklep oferuje indywidualne rekomendację produktów w oparciu o dotychczasowe zakupy klientów. Natomiast sprzedaż wiązaną (cross selling) uzupełniających się produktów wdrożyło...
Pod poniższym linkiem do artykułu na serwisie Bankier.pl znajdują się wyniki:
http://www.bankier.pl/wiadomosc/Personalizacja-oferty-kluczem-do-sukcesu-1948501.html
Zachęcam do zapoznania się jakie metody marketingowe są popularne wśród polskich sklepów internetowych, a do jakich rozwiązań odnoszą się raczej z dystansem...
|
|
|
|
Napisane: 2009-05-07, 15:37 |
|
|
|
|