Autor |
Wiadomość |
|
|
Tytuł: |
Re: zatrzymanie klienta |
|
|
A mnie wydaję się, że trzeba celować w pozytywny obraz firmy, zbudowanie jej całego wizerunku, najlepiej z pomocą agencji która się na tym zna jak chessadvertising, najlepiej doradzą bo jakie narzędzia sięgnąć, żeby klient z przyjemnością wracał
A mnie wydaję się, że trzeba celować w pozytywny obraz firmy, zbudowanie jej całego wizerunku, najlepiej z pomocą agencji która się na tym zna jak chessadvertising, najlepiej doradzą bo jakie narzędzia sięgnąć, żeby klient z przyjemnością wracał
|
|
|
|
Napisane: 2016-05-03, 21:45 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: zatrzymanie klienta |
|
|
najlepszą rolę chyba w tym przypadku spełniają programy lojalnościowe, karty stałego klienta, tylko teraz też nie można dać klientowi byle czego, ale ładnie zaprojektowana karta rabatowa jak chociażby te robione przez cardon, z faktycznymi korzyściami powinna skłaniać do powrotu
najlepszą rolę chyba w tym przypadku spełniają programy lojalnościowe, karty stałego klienta, tylko teraz też nie można dać klientowi byle czego, ale ładnie zaprojektowana karta rabatowa jak chociażby te robione przez cardon, z faktycznymi korzyściami powinna skłaniać do powrotu
|
|
|
|
Napisane: 2016-05-03, 10:28 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
zatrzymanie klienta |
|
|
Jakie działania marketingowe najlepiej zatrzymują klienta? Wiadomo dobre usługi bronią się same ale teraz tyle firma w każdej branży na rynku, że klient ciągle nowych poszukuje, testuje, a co robić, żeby jednak z nami chciał zostać?
Jakie działania marketingowe najlepiej zatrzymują klienta? Wiadomo dobre usługi bronią się same ale teraz tyle firma w każdej branży na rynku, że klient ciągle nowych poszukuje, testuje, a co robić, żeby jednak z nami chciał zostać?
|
|
|
|
Napisane: 2016-05-02, 16:44 |
|
|
|
|