dietetyk wrocław AAAA

Strefa czasowa: UTC + 2





Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:
Wpisz tutaj treść wiadomości. Nie może mieć ona więcej niż 60000 znaków. 

Uśmieszki
:-) ;-) :-> :-D :-P :-o :mrgreen: :lol: :-( :-| :-/ :-? :-x :shock: :cry: :oops: 8-) :evil: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :diabel: :krew: :alien: :aragorn: :run: :crush: :compcrush: :cygaro: :dog: :druch: :drunk: :rambo: :gilotyna: :pistoldance: :hulk: :jackass: :jedi: :kolejka: :jury: :koncert: :hit: :bullets: :newyear: :notcool: :ohno: :bored:
Pokaż więcej uśmieszków
Rozmiar:
Kolor tekstu
Opcje:
BBCode jest włączony
[img] jest włączony
[flash] jest wyłączony
[url] jest wyłączony
Uśmieszki są włączone
Wyłącz BBCode
Wyłącz uśmieszki
Podaj nazwę aktualnego miesiąca
Podaj nazwę aktualnego miesiąca:
   

Przegląd tematu - Firma "House" z humorem o Amnestii
Autor Wiadomość
  Tytuł:   Cytuj
Ja jeszcze nie widzialam tych plakatow, ale pewnie fajnie wygladaja :mrgreen: Wielkie brawo dla politykow ze wyluzowali troche :lol:
Post Napisane: 2006-09-12, 18:23
  Tytuł:   Cytuj
Reklama fajna... ;] Bardzo mi sie podoba...P. G. i tak nic by nie zrobil, a moze poprostu sie juz przyzwyczail ze sie z niego tylko smieja ;]
Post Napisane: 2006-09-09, 21:26
  Tytuł:   Cytuj
Heh, to się nazywa pomysł na reklamę :-)

Ale zdziwiło mnie to, że zainteresowani politycy nie zamierzają robić z tego afery tylko traktują to z przymróżeniem oka. To nie w ich stylu ;-)
Post Napisane: 2006-09-09, 21:02
  Tytuł:  Firma "House" z humorem o Amnestii  Cytuj
"Minister Giertych stał się bohaterem akcji reklamowej firmy odzieżowej. Na plakatach reklamujących akcję pojawiły się aluzje do jego decyzji o amnestii maturalnej - pisze "Metropol".

W sklepach tej firmy, specjalizującej się w sprzedaży ubrań dla młodzieży, od tygodnia trwa akcja reklamowa zatytułowana "Wyprawa Romka, Bronka i Pieronka". Na jednym z plakatów można przeczytać: "Reguła Romka: 1+1=3, bierz gratisa, kup spodnie i bluzkę, za friko plecak albo buty. Spiesz się, bo minister daje, a jak się rozmyśli, zacznie odbierać".

- Nasza witryna nawiązuje do powrotu do szkoły i rozpolitykowanej rzeczywistości, w której ważne miejsce zajmuje ostatnio Ministerstwo Edukacji Narodowej. Można myśleć, że 1+1=3, a mimo to zdać maturę. To jest pewnego rodzaju komentarz do tej sytuacji - wyjaśnia Rafał Sajewicz z działu marketingu firmy House."

Szkoda tylko ze smiejac sie z naszych politykow nic nie osiagniemy ;/ No coz...Chyba nic innego nam nie pozostaje...

"Metropol" zapytał ministra edukacji, co myśli o wykorzystaniu jego osoby w akcji reklamowej. - Skoro ta firma wykorzystuje tematy z edukacji do swojej kampanii reklamowej, to niech przeznaczy część swojego zysku na jakiś szlachetny cel - apeluje niezrażony wicepremier Giertych.

Również biskup Tadeusz Pieronek nie zamierza interweniować. - Czy tylko ja noszę takie nazwisko? Co mam zrobić, nie będę się przecież procesował - twierdzi dostojnik kościelny. - Aż taki ambitny nie jestem, żeby się tym przejmować - dodaje biskup Pieronek.
Post Napisane: 2006-09-09, 19:40
4CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC

Strefa czasowa: UTC + 2


2CCCCCCCCCCCCCCCCC cron

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO