Z okazji obchodów 40 rocznicy istnienia firmy, Intel szuka kandydatów na następców wielkich reżyserów - Francisco Forda Coppoli, czy Alberta Hitchcocka.
Intel Virtual Film Festival ma być dla uczestników okazją do wykazania się kreatywnością i udowodnienia, że nie tylko w Hollywood mogą powstawać świetne produkcje!
Odkąd Gordon Moore i Robert Noyce założyli w 1968 r. firmę Intel, technologia, a zwłaszcza procesory, stały się nieodłączną częścią naszego życia. Notebooki z technologią procesorową Intel® Centrino® wykorzystują najnowocześniejsze rozwiązania, dzięki którym możesz w każdym miejscu tworzyć, edytować i publikować zaawansowane treści multimedialne. Intel ma szansę przyczynić się do demokratyzacji produkcji filmowej, dając osobom marzącym o karierze filmowców lub traktujących to zajęcie jako hobby szansę stworzenia wirtualnego planu, pracy w „montażowni” i produkcji profesjonalnie wyglądających filmów.
Konkurs
Chętni do wzięcia udziału w konkursie mają za zadanie nakręcić pomysłową parodię swojego ulubionego filmu lub swój własny film, trwający do trzech minut. Zgłoszone produkcje powinny być w języku angielskim, a w przypadku innego języka, mieć angielskie podpisy.
Żeby wziąć udział, wystarczy po prostu zamieścić swój film na kanale Intel Virtual Film Festiwal na YouTube (
www.youtube.com/intelfilmfestival). W serwisie opublikowane zostaną wyłącznie filmy uprawnione do udziału w konkursie.
Jury i nagrody
Uczestnicy będą konkurować ze swoimi kolegami z Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, walcząc o wydajne notebooki z technologią Intel® Centrino® 2 i oprogramowaniem Adobe® Creative Suite® 3 Production Premium*.
Specjalnie dobrana komisja sędziowska wybierze szesnastu laureatów, biorąc pod uwagę pomysłowość i sprawność techniczną realizacji.
Szeroka publiczność wybierze zdobywcę europejskiej nagrody głównej – trzydniowej wycieczki dla dwóch osób do Wenecji podczas Festiwalu Filmowego. Nagrodę tę zdobędzie film, który na YouTube uzyska największą liczbę wyświetleń!
Konkurs startuje 28 kwietnia. Wszystkie zgłoszenia muszą zostać nadesłane do godziny 17:00 CET 17 czerwca 2008 r. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni do końca czerwca.
Aby uzyskać więcej informacji, prosimy o kontakt z
IntelVirtualFilmFestival@catalysis.co.uk lub odwiedzenie oficjalnego kanału na YouTube pod adresem
http://www.youtube.com/intelfilmfestival, od 28 kwietnia 2008.
Zgłoszenia można nadsyłać wyłącznie z następujących krajów: Czechy, Dania, Egipt, Finlandia, Francja, Hiszpania, Niemcy, Polska, Rosja, RPA, Rumunia, Szwecja, Turcja, Węgry, Wielka Brytania i Zjednoczone Emiraty Arabskie. Warunki i zasady uczestnictwa opublikowano na stronie konkursowej.
Intel, światowy lider w dziedzinie krzemowych innowacji, tworzy technologie, produkty i inicjatywy, które cały czas ulepszają sposób, w jaki ludzie pracują i żyją. Więcej informacji o firmie Intel można znaleźć pod adresem
www.intel.com/pressroom oraz blogs.intel.com.
Intel oraz logo Intel to znaki towarowe Intel Corporation w Stanach Zjednoczonych i innych krajach.
*Inne nazwy i marki mogą być własnością innych podmiotów.
Z okazji obchodów 40 rocznicy istnienia firmy, Intel szuka kandydatów na następców wielkich reżyserów - Francisco Forda Coppoli, czy Alberta Hitchcocka.
Intel Virtual Film Festival ma być dla uczestników okazją do wykazania się kreatywnością i udowodnienia, że nie tylko w Hollywood mogą powstawać świetne produkcje!
Odkąd Gordon Moore i Robert Noyce założyli w 1968 r. firmę Intel, technologia, a zwłaszcza procesory, stały się nieodłączną częścią naszego życia. Notebooki z technologią procesorową Intel® Centrino® wykorzystują najnowocześniejsze rozwiązania, dzięki którym możesz w każdym miejscu tworzyć, edytować i publikować zaawansowane treści multimedialne. Intel ma szansę przyczynić się do demokratyzacji produkcji filmowej, dając osobom marzącym o karierze filmowców lub traktujących to zajęcie jako hobby szansę stworzenia wirtualnego planu, pracy w „montażowni” i produkcji profesjonalnie wyglądających filmów.
Konkurs
Chętni do wzięcia udziału w konkursie mają za zadanie nakręcić pomysłową parodię swojego ulubionego filmu lub swój własny film, trwający do trzech minut. Zgłoszone produkcje powinny być w języku angielskim, a w przypadku innego języka, mieć angielskie podpisy.
Żeby wziąć udział, wystarczy po prostu zamieścić swój film na kanale Intel Virtual Film Festiwal na YouTube (http://www.youtube.com/intelfilmfestival). W serwisie opublikowane zostaną wyłącznie filmy uprawnione do udziału w konkursie.
Jury i nagrody
Uczestnicy będą konkurować ze swoimi kolegami z Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, walcząc o wydajne notebooki z technologią Intel® Centrino® 2 i oprogramowaniem Adobe® Creative Suite® 3 Production Premium*.
Specjalnie dobrana komisja sędziowska wybierze szesnastu laureatów, biorąc pod uwagę pomysłowość i sprawność techniczną realizacji.
Szeroka publiczność wybierze zdobywcę europejskiej nagrody głównej – trzydniowej wycieczki dla dwóch osób do Wenecji podczas Festiwalu Filmowego. Nagrodę tę zdobędzie film, który na YouTube uzyska największą liczbę wyświetleń!
Konkurs startuje 28 kwietnia. Wszystkie zgłoszenia muszą zostać nadesłane do godziny 17:00 CET 17 czerwca 2008 r. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni do końca czerwca.
Aby uzyskać więcej informacji, prosimy o kontakt z IntelVirtualFilmFestival@catalysis.co.uk lub odwiedzenie oficjalnego kanału na YouTube pod adresem http://www.youtube.com/intelfilmfestival, od 28 kwietnia 2008.
Zgłoszenia można nadsyłać wyłącznie z następujących krajów: Czechy, Dania, Egipt, Finlandia, Francja, Hiszpania, Niemcy, Polska, Rosja, RPA, Rumunia, Szwecja, Turcja, Węgry, Wielka Brytania i Zjednoczone Emiraty Arabskie. Warunki i zasady uczestnictwa opublikowano na stronie konkursowej.
Intel, światowy lider w dziedzinie krzemowych innowacji, tworzy technologie, produkty i inicjatywy, które cały czas ulepszają sposób, w jaki ludzie pracują i żyją. Więcej informacji o firmie Intel można znaleźć pod adresem http://www.intel.com/pressroom oraz blogs.intel.com.
Intel oraz logo Intel to znaki towarowe Intel Corporation w Stanach Zjednoczonych i innych krajach.
*Inne nazwy i marki mogą być własnością innych podmiotów.