dietetyk wrocław AAAA

Strefa czasowa: UTC + 2





Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
  Drukuj | Powiadom znajomego

Zmywarka - jaka?
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2011-10-03, 12:42 
Oczytany mnich
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a):2011-07-12, 10:52
Posty:54
Nadszedł ten piekny dzień kiedy w końcu zainwestuję w zmywarkę - koniec z odmaczaniem łapek i marnowaniem czasu na zmywanie garów ;) Tylko pytanie- jaka? Przyznam, że nie znam się na tym totalnie, wypatrzyłam jeden wyglądającyporządnie model SIEMENSA (http://magicznaplaneta.pl/dzial/agd/kategoria/?id=37&prod=114803), ma szerokość 60 cm, zewnętrzny panel sterowania, 4 programy i 5 temperatur zmywania i zużycie wody [litr/cykl]: 13. Co o niej mysliscie?


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  

Re: Zmywarka - jaka?
PostNapisane: 2011-11-28, 21:51 
Oczytany mnich
Offline

Dołączył(a):2011-07-11, 08:30
Posty:77
jedną z najlepszych firm zmywarek jest Bosch , przede wszytskim jest wytrzymały, bardzo oszczędny, ma fajne programy i jest mało awaryjny, można go użytkować przez wiele lat, bez obawy że coś się zepsuje, w ogóle w poszukiwaniu taniego sprzętu warto zajrzeć do sklepów internetowych np medialux


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  

jaka zmywarka
PostNapisane: 2012-02-26, 14:41 
Nudziarz
Offline

Dołączył(a):2012-02-26, 14:12
Posty:5
Co do firmy Bosch to się zgadzam. Teraz na stronie magicznaplaneta.pl jest promocja na zmywarki tej firmy. Są także na wspomnianą wcześniej firmę Siemiens. W tym i tym przypadku przy zakupie dostajesz dodatkowy prezent. Także nie dość, że promocja to jeszcze dodatkowa rzecz. Są oczywiście różne modele. Czasami mamy na taki sprzęt określoną ilość miejsca i musimy wybrać daną szerokość. Ale myślę, że wybór jest tak duży, że na pewno coś nam podpasuje. ;-)


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  

Re: Zmywarka - jaka?
PostNapisane: 2012-12-04, 16:31 
Pochłaniacz
Offline

Dołączył(a):2012-09-26, 18:27
Posty:216