dietetyk wrocław AAAA

Strefa czasowa: UTC + 2

Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
  Drukuj | Powiadom znajomego

Re: Zaoczne czy dzienne ???
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2011-02-26, 12:22 
Adept

wszystko zależy od tego co chcesz robić dalej
jeśli chcesz studiować to lepsze jest technikum dzienne
jeśłi nie to nie ma znaczenia
ja jestem po studiach dziennych i szczerze mówiąc życia to mnie one nie nauczyły, tyle że zdobyłam jakąś tam wiedzę zawodową którtai tak nie była moją pasją. W pracy okazało sie że itak nie wiele umiem bo w pracy tak naprawdę człowiek się uczy życia.
A studiować zawsze można zaocznie i w starszym wieku jeśłi coś cię mocno ciekawi to nie mae
Zależy wiec czego chcesz jeśli podoba Ci się ta wiedza którą zdobywasz to pozostań w tej szkole jeśłi nie i zależy Ci tylko na tym żeby skończyć liceum to ucz się wieczorowo.
Pamiętaj jednak że wiedza zawodowa i wiedza o życiu to zupełnie inne kwestie. Życia w szole się nie nauczysz na pewno, tylko w praktyce, Wiedzę zawodową teoretyczną zyskasz w szkole a praktyczną w praktyce ...Jaka jest lepsza ? wg mnie praktyczna ale to moje odczucia wynikające z mojego własnego doświadczenia. Sama musisz podjąć decyzję. To Twoje życie

Zgłoś post

PostNapisane: 2011-02-28, 19:41 
Adept

Podsumowując - wszystko od czegoś zależy. Nieważne, na jakie studia się zdecydujesz, pamietaj, żeby nie były byle jakie. Sprawdzaj rankingi, podsłuchuj co mówią studenci itp, bo studia to zawsze inwestycja czasu i pieniędzy, więc warto, żeby się zwróciła.

Zgłoś post

PostNapisane: 2011-03-04, 15:05 
Adept

Jeśli studia to tylko dzienne. Te zaoczne to tylko powinien być wyjątek. Człowiek nie ma czasu na naukę, co widać po wynikach kolokwium. Słabo, słabo to wypada.
Tak samo jest z licencjatem. Też należy tych studiów unikać, bo poziom jest żenująco niski.

Zgłoś post

PostNapisane: 2011-03-07, 18:30 
Adept