dietetyk wrocław AAAA

Strefa czasowa: UTC + 2





Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
  Drukuj | Powiadom znajomego

Autor Wiadomość
PostNapisane: 2007-07-15, 22:14 
Adept
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a):2007-07-15, 09:35
Posty:17
Lokalizacja: Inowrocław
olka dlaczego?


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  

PostNapisane: 2007-07-15, 23:32 
Ranger
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a):2006-12-26, 23:04
Posty:2673
Lokalizacja: Rzeszów
Cytuj:
olka dlaczego?

Nie powiem żebym była kozakiem w tym języku :-/ :-/ :-/ Kurczę akurat angileski :-/ W sumie to mnie zmotywuje do nauki :roll: W końcu w przyszłości chce sie pracować w tej Anglii :D Ah... Giertych... co za ciul... nie znam się na dzieciach... nie wie co dla nich dobre... sam kiedyś też był dzieckiem... już nie pamięta jak to jest?? :-?

_________________
'gdy żar popołudnia stygnie powoli, a cienie wydłużają się na chodniku, w hawajskich koszulach obydwaj dostojni pyskaty skur*iel i wariat pihu' :>
SKAZANI NA SUKCEZZ ^^


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  

PostNapisane: 2007-07-16, 09:19 
Świadomy Roman
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a):2006-07-20, 17:19
Posty:4721
olka080 napisał(a):
Cytuj:
olka dlaczego?

Nie powiem żebym była kozakiem w tym języku :-/ :-/ :-/ Kurczę akurat angileski :-/ W sumie to mnie zmotywuje do nauki :roll: W końcu w przyszłości chce sie pracować w tej Anglii :D Ah... Giertych... co za ciul... nie znam się na dzieciach... nie wie co dla nich dobre... sam kiedyś też był dzieckiem... już nie pamięta jak to jest?? :-?


Już pomijając to, że nie zna się na dzieciach, to ogólnie jest mało rzeczy na których on się zna - żeby minister edukacji nie znał podstawowych lektur :roll:


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  

PostNapisane: 2007-07-17, 22:59 
Szczypior
Offline

Dołączył(a):2007-07-17, 11:39
Posty:103
Lokalizacja: ZAPYTAJ
olka080 napisał(a):