dietetyk wrocław AAAA

Strefa czasowa: UTC + 2





Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
  Drukuj | Powiadom znajomego

Re: Akademia Morska w Gdyni
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2009-03-15, 16:25 
Nudziarz
Offline

Dołączył(a):2009-03-15, 16:01
Posty:8
astonfan napisał(a):
Tak jak w temacie ;) czy ktoś może coś wie, albo coś słyszał na temat tej szkoły? ponoć jest bardzo znana, i bardzo wymagająca. Chciałbym się tam dostać, nie wiem jednak jakie powinienem spełniać dokładne kryteria, a na stronie oficjalnej nie ma dokładnych wytycznych. Czy ktoś ma może znajomego który ma coś wspólnego z tą szkołą? Z góry wielkie dzięki za wszelkie informacje i pomoc :)



jestem studentem 1 roku aktualnie 2 semestr. jeżeli się chcesz na to zdecydować to musze Ci powiedziec, że nie jst łatwo dużo matmy na której niestety większośc konczy swa przygode z uczelnią jeszcze na 1 semku. ale za to sa jeszcze plusy:) praktyki darem mlodziezy: my np plyniemy do stk. petersburga i bierzemy udzial w regatach tall ships 2009!:) do tego zarobki po tej uczelni sa naprawde zadawalające.... z dostaniem nie powinno byc problemu raczej z utrzymaniem.. :) jezeli jestes wytrwaly dasza rade. :) aa i jeszcze akademik centrum gdyni, plaza 50m , imprezy - pelno ich mamy na około....:)))


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  

PostNapisane: 2009-03-15, 20:39 
Pochłaniacz
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a):2008-04-13, 15:19
Posty:219
Lokalizacja: Wałbrzych
No wlasnie przez te zarobki mnie na to ciagnie :) i przez to ze mozna pozwiedzac :) chociaz czytalem juz co nieco na forach, i mowili ze na kierunku na ktory sie wybieram az tak duzo matematyki nie ma :) ale mysle ze powinienem dac rade, mam w sobie duzo samozaparcia, i jezeli tylko chce to potrafie zacisnac zeby i sie dostosowac.

_________________
ObrazekObrazek


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  

PostNapisane: 2009-03-15, 20:41 
Wszechmogący/a
Offline