dietetyk wrocław AAAA

Strefa czasowa: UTC + 2

Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
  Drukuj | Powiadom znajomego

Re: ubezpieczenie na życie
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2013-02-17, 22:51 
Może wejdź na ING http://www.ingzycie.pl/produkty/ubezpie ... przyszlosc,
Mają ofertę godną uwagi, sporo produktów (myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie), a czytając warunki umowy nie trzeba doradcy, ażeby zrozumieć. :-D

Zgłoś post

PostNapisane: 2013-02-19, 10:14 
Adept

przejrzałam ofertę i doszłam do wniosku, że polisa sposób na przyszłość to coś dla mnie. Zastanawiam jak dokładnie wygląda inwestowanie? Szczerze mówiąc jestem kompletnie zielona w tym temacie.

Zgłoś post

PostNapisane: 2013-02-19, 13:19 
Pochłaniacz

Ja już nie wierzę w żadne ubezpieczenia, oni zawsze patrzą, żeby zdzierać kasę, ale jak mają coś wypłacić, to będą robić wszystko, żeby petent tych pieniędzy nie zobaczył...

Zgłoś post

PostNapisane: 2013-02-26, 22:13 
Oczytany mnich

psycholożkaa napisał(a):
przejrzałam ofertę i doszłam do wniosku, że polisa sposób na przyszłość to coś dla mnie. Zastanawiam jak dokładnie wygląda inwestowanie? Szczerze mówiąc jestem kompletnie zielona w tym temacie.

Ogólnie to raczej nie ma w tej polisie niczego skomplikowanego. Masz dwa konta, jedno inwestycyjne, drugie ochronne. Część pieniędzy ląduje na jednym, a część na drugim.

Zgłoś post

PostNapisane: 2013-03-02, 13:49 
Adept

chodzi mi głównie o to w jaki sposób te pieniądze są inwestowane. Czy sa gotowe pakiety i np. możliwość samodzielnego podejmowania decyzji dla osób, które mają doświadczenie w tym temacie?

Zgłoś post

PostNapisane: 2013-03-04, 07:26 
Nudziarz